REKLAMACJE
W przypadku gdy w otrzymanym towarze klient znajdzie wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien odesłać zgłosić to poprzez formularz kontaktowy na stronie https://smoothiedog-shop.pl/kontakt-f-1.html, telefonicznie lub mailowo na info@smoothiedog-shop.pl. Administrator sklepu ustali z Państwem sposób odbioru reklamowanego towaru.
Nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, zwracamy natychmiast po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji.
Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę, paragon lub wydruk potwierdzenia zakupu otrzymanego droga mailową. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od ich wpłynięcia.
Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe, na przykład z powodu braku w magazynie, zwrócimy nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferujemy mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
Naszym obowiązkiem prawnym jest dostarczenie Państwu zamówionego towaru bez wad. Jeżeli jednak otrzymany produkt będzie posiadał wady ukryte lub uszkodzi się podczas użytkowania z przyczyn niezależnych od użytkownika, można skorzystać z prawa gwarancyjnego.
Podstawą do zaakceptowania reklamacji jest dowód zakupu w postaci faktury wystawionej przez nas lub kopii dowodu zakupu klienta końcowego w przypadku dalszej odsprzedaży. Co do zasady, wadliwy towar powinien zostać odesłany do sprzedawcy, aby umożliwić mu zbadanie zasadności reklamacji. W razie wątpliwości skontaktuj się ze swoim opiekunem handlowym celem ustalenia szczegółów.
W razie pytań prosimy o kontakt:
Email: info@smoothiedog-shop.pl
lub poprzez formularz kontaktowy